Identitate vizuala
Orice firma ar trebui sa aiba in vedere o identitate vizuala. O astfel de firma va fi foarte apreciata de clienti. De foarte multe ori oamenii zic ca identitatea vizuala curpinde doar logo-ul firmei. Lucrurile nu stau insa deloc asa. Logo-ul este un element important, dar inafara de acesta mai sunt si alte lucruri la fel de importante care alcatuiesc identitatea vizuala a firmei.
Logo-ul face parte din aceasta identitate, avand un rol destul de important. O companie trebuie sa se faca remarcata cat mai rapid. Ea isi va creste credibilitatea daca va tine cont de identitatea vizuala. O astfel de companie va reusi sa iasa in evidenta mult mai usor.
Identitate vizuala
Realizarea unei identitati vizuale este foarte importanta pentru orice companie. O Identitate Vizuala bine elaborata fiind cruciala. Logo-ul face parte din aceasta identitate. O companie cu o identitate vizuala bine facuta va fi mereu pe placul clientilor. Identitatea vizuala face parte din brand-ul companiei. Brand-ul ajuta foarte mult la diferentierea unei companii de concurenta. De asemenea, un astfel de brand este util pentru identificarea rapida a produselor si a serviciilor comercializate. Consumatorii se vor simti mult mai confortabil sa repete interactiunile cu un brand. Ei vor recomanda chiar un anumit brand atat familiei cat si prietenilor. Este foarte important astfel ca brand-ul sa fie unul cat mai bine facut.
Elementele din care este formata identitatea vizuala sunt si ele foarte importante. Aceste elemente depind mult de natura companiei. Printre elementele care alcatuiesc identitatea vizuala a unei companii se numara logo-ul, simbolul si sloganul. Materialele identitare sunt si ele importante. Printre aceste materiale se numara cartile de vizita, plicurile si foile cu antet.
Identitate vizuala
Identitate Vizuala – La identitatea vizuala mai contribuie si revistele, pliantele si brosurile. Chiar si website-ul firmei ar trebui sa fie cat mai bine realizat. Se mai folosesc si alte forme de comunicare auditiva sau vizuala. Aceste elemente sunt adaptate in functie de companie. Rolul lor este da a intari credibilitatea consumatorului final fata de companie. Prima impresie a consumatorulu este extrem de importanta. Logo-ul va ajuta la identitatea vizuala a unei companii. Acest simbol va concentra identitatea vizuala a brand-ului. El trebuie sa fie bine realizat.